Modelka či záporák?

Deníčku,

nastává celkem těžké období. Musím si vybrat. Vin a to všechno kolem nebo Gian a jeho modeling? Udělám si na to tabulku, co ty na to? Jo, to možná bude dobrý nápad. Klady a zápory, tak, hurá, do toho.

1) Gian

+ stál při mě, když se všichni odvrátili
+ je snob, ale to je na něm to úžasný
+ prakticky se o mě stará, kdykoliv cokoliv potřebuju
+ budu vypadat vážně hezky
+ bude mi kupovat i nadále hezké oblečení a dárky
+ může už kouzlit
+ podporuje mé vegetariánství, i když říká, že jsem pokrytec
- chodí s mým bráchou, a občas jsou pěkně divní. Oba!
- kecá mi do toho, co nosím (i když poslední dobou tak moc ne)
- chce, abych byla zlá na lidi
- chce, abych držela dietu
- kecá mi do toho, s kým se bavím
- řekl, že Eamovi by na hrob, kdyby nějaký měl, vyryl nápis (to ať si zkusí, bude nás to stát majlant!)



2) Vin

+ půjčila mi zápisky z drakologie
+ jsou z nás vážně skvělé kamarádky
+ prodala mi levněji kufr
+ naučila mě dobře bojovat
+ pomáhá mi s kouzlením
+ chodí se mnou do ročníku
+ díky ní se zase dokážu občas smát
+ pomůže mi postavit hrob
+ díky těm vlasům si nás lidé občas pletou
- ze začátku byla s Eamem (i když mě nechtěla původně zabít, jako on)
- donutila mě rybařit
- obarvila si vlasy na podobnou barvu


Po těhle dvouch tu je taky John, který se ke mě začal chovat v poslední době úplně jinak. Ještě, než skončila škola, vedli jsme docela dlouhou debatu a usmířili se, dá-li se tomu tak říkat. I když nemá rád Vin a to v téhle chvíli může být docela zádrhel, jelikož ona stojí vážně při mě. Trávím s ní prakticky veškerý volný čas. Ať už to je zdobením onoho místa, nebo rybařením (vážně tě nesnáším Vin, vždyť chudinky ryby vymřou! *smutný panáček s modrými vlasy*) a nebo jen tak běháním po venku. Dá se s ní skvěle povídat. Zdá se mi, že se mi poslední dobou víc otevřela, víc, než kdy jindy. Je mi líto, že je kvůli Eamovi tak smutná, nechci, aby byla. Alice bude letos 17 stejně jako Adamovi. Musím ještě vymyslet nějaké super dárky, ale jeden už asi vymyšlený mám. Strašně se zase těším na to kolo oslav. Před zkouškama to skvěle člověka uvolní. Ale jak to bude tenhle rok nemám ponětí. Nemám ani jednu zkoušku, nechci propadnout, abych vypadala hloupě. Nevím, zda chci zůstat na straně Giana a stát se modelkou a nebo poslechnout Vin a být její nejlepší kamarádka ve všem, co zatím máme v plánu? Gian je starší, ale Vin je holka. Buď a nebo. Nevím, je mi to jedno. Jdu si číst, ať můžu na všechno zapomenout.

Zatím, Deníčku.


Žádné komentáře:

Okomentovat