Tresty, škola a tak dále

Deníčku,

rok začal nabírat pomalu obrátky. Mám dodělanou skoro půlku zkoušek, chybí mi už jen lektvary, formule a praxe z OPČM. Z dějin mám nejspíše k mé smůle Nko, jelikož jsem nestihla za celý týden s Blamem v patách odchytit Cavallera. Ale zas to dozkušování má výhodu - potkala jsem Mattyho. Stále mě stejně popichuje a vlastně díky němu umím první Lamberotovo kouzlo, ačkoliv zas určitě bude napřed.

Lektvary jsou letos super, protože mi konečně vyhovuje jejich čas, a tak je stíhám. V sobotu taky bude klub lektvarů, jsem zvědavá, jestli je také vylepšený jako klub Bylinek. Asi ale umřu vyčerpáním, protože jsem si letos vzala všechny volitelné předměty - je to dobré skrytí pro náladu, a alespoň se nemusím vymlouvat, že nemám čas, protože s tím, co profesoři vymysleli, ho fakt nemám.

*načmáraná tabulka s rozvrhem*

Jasnovidectví začínalo až včera, jenže jsem bohužel dodělávala zkoušku z Přeměn, takže příští hodina to jistí - stejně jsem nenašla onu zmiňovanou věž. Co mi dost překvapilo - radil mi Adkins. Ačkoliv nevím, zda se přeslechl a neochotně mě poslal k Astronomce, nebo mě tam poslal naschvál, abych na tu hodinu nedošla. Stál ve Vstupce s Johnem. Ten si očividně hraje na Eama a propaluje mě pohledem. Ale Eam to není.

To je taky jeden z mnoha důvodů proč chci být sama a s nikým nemluvit. Zatím mi to docela jde, bratr si mě skoro nevšímá, tedy pokud se nepočítá jeho prefektování a napomínání po večerce. Včera mě odchytil ve Vodě a dal mi klíč od nějaké místosti, ve které jsme loni plánovali, jak zničit Eama, ani nevím, co to za místnost je, jen vím, že mu ten klíč dala nějaká holka. Přijala jsem to, naštěstí neřešil, co se děje, když jsem na něj vyjekla, že chci bejt sama. Po chvíli jsem mě napadlo, že si dojdu na kolej pro kufr. Odtáhnout dolů oblečení, pár lístků a plyšáka nebylo ani tak těžké, jen to drncalo po těch schodech. Chudák kufr, asi bude pěkně otlučený. Nikdo si mě nevšiml, takže jsem se úspěšně zabydlela v té místnosti. Je to super, jelikož tam je i panák na trénování.

Krom stestku, dá-li se to tak nazvat, po Eamovi, je druhým důvodem mého odklonění od společnosti Vin. Ta Vin, která v létě tvrdila, jak mi pomůže proti Eamovi. Ta Vin, která tvrdila, že možná jsme i kamarádky. Ta Vin, která mi přivezla z Egypta pozornost. Měly jsme spolu trest u Blame, měly jsme přelévat lektvary, napadlo mě ochutnat, Vin se napila také. Naneštěstí mně bylo špatně. Blame mi dal další trest za to, že jsem ochutnávala. Jistě, příště se nepřiznám a raději budu tiše trpět.

 Druhý trest mám za to, že jsem si zesláblá přivolala přivolávacím kouzlem džbán. Nechápu, přece nebudu vstávat. Vin je zrádkyně. Hned po tom trestu zdrhla a od té doby jsem jí neviděla. Jasně, kamarádky. Výhodou toho, že jsem stála proti Eamovi bylo, že jsem dokázala, byť na kratší dobu, než on , získávat si na svou stranu lidi. Ačkoliv, jak se zdá, ať už podle Giana či jiných okolností, jsem ve výsledku zůstala sama - úplně.

_____________________________

(pozn. Willow, Lilith, Daisy, James, Jul, Jen etc. samozřejmě vnímám, jen prostě Hazel má zrovna těžké období O:))

7 komentářů:

  1. Trochu sa už upokoj, strácaš akurát Bystrohlavu body, teba nám bol čert dlžen. Vážne, as tým ako stále hovoríš o Eamovi, ako te neznáša atď. Tak on neznášal skoro všetky, tak sa upokoj a rovno by bolo najlepšie, keby si sa hrou skončila, Vadis mi, a určite vadis viac ľuďom.Tak být tebou si sbalim veci a odejdu, protože te moc lidí nemusí a tvoje RP je hrozné, porád jen brecís a narikas a tahas do toho vsechny ostatni, a koho zajímá tohle a tamto? A ty emoty když odejdeš samý: pretočí oči, pokrčí plecami, nieco si zamrmlal, uškrnie sa a tak. Ako baví me je písať a alebo počúvať ako ti toto hovorí najlepšia kamaráti.A môžeš na me nadávať, ale tie tam nie si keď odídeš alebo snáď áno?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tááák se k tomu taky vyjádřim, přijde mi Hazel, že podle toho jak tĕ ve hře potkávám (což zase tak hodnĕ ne) ale třeba nĕkdy na chodbĕ či na hodinĕ, tak mi přijde že tvé rp nemá skoro žádnou chybu. A že nĕkdy brečíš? Tak to asi skoro všichni nĕkdy (ale jak říkám moc tĕ neznám)No a že ztrácíš koleji body? (K tomuhle se nebudu vyjadřovat, do Havraspáru nechodím) Ale určitĕ i kvůli tobĕ anonymku nĕkdy přišla kolej o bodík nebo snad ne? A k tomu šklebení, každej se šklebí, a nemusí to hned myslet špatnĕ. A poslední ještĕ k tomu Eamovi, je pravda že Eam nemĕl rád skoro každého, ale Hazel byla myslím mezi prvními na seznamu. Jo a ještĕ dodám, když chceš aby nĕkdo skončil se hrou, tak nejdřiv napiš pořádný důvod, mnĕ by třeba tenhle tvůj příspĕvek jako důvod nestačil (a i kdyby, tak bych stejnĕ neskončila)

      Toť vše, tak si to v hlavĕ srovnej, a pak se do nĕkoho navážej ano? Dĕkuji, a jinak Hazel, skvĕlej zápis jen tak dál :)

      Kristene Rolvendstone

      Vymazat
    2. Drahý Anonyme,
      Havraspáru byl čert dlužen možná tak tebe, nedokážeš ani rozeznat mezi hrou a reálným životem, a podle toho, čím se oháníš, ani moc nevíš o RP. Bůh ví, jestli vůbec hraješ, vzhledem k tomu, že v Havraspáru momentálně žádný aktivní Slovák není :)

      Lidí, co dokážou říct jen to negativní, obzvlášť anonymně, je na internetu bohužel plno. Haters gonna hate!

      Ale abych mluvil k věci - jak nevšímá! :D

      Vymazat
  2. Milý drahý Anonyme,

    musím ti oponovat hned v mnoha věcech. "strácaš akurát Bystrohlavu body" - pokud narážíš na ty tři z loňského roku, budiž, tento rok má naše kolej celých 7 bodů, sama jsem získala 3 z toho, další 3 Matty, tudíž bych v tom viděla většinu.

    "Vážne, as tým ako stále hovoríš o Eamovi, ako te neznáša atď." - Pokud tedy, jak sám píšeš v dalších řádcích vidíš, jak hraji, mohl bys vědět, že prakticky celé prázdiny (za což díky všem) jsem byla uprostřed dění, právě díky tomu, že se Hazel snažila, aby Vin či ostatní, byli na její straně, protože si myslí, že zlo je špatné - a není?

    "Vadis mi, a určite vadis viac ľuďom" - chápu, že chceš zůstat anonymní, v tom ti bránit nebudu, ale pak neříkej: Vadíš mi, protože se z toho stává pouze bezvýznamný plk vhozený do větru.

    Ostatní ani citovat nemusím, vzhledem k tomu, že každá věta je nesmyslná. Lidé mě nemusí - ano, ale opět to souvisí s tím, že jsem se minulý rok postavila proti "Eamově armádě" tudíž proti docela dosti lidem.. To, že brečím a naříkám nemá co dělat s RP, ale s tím, co se postavě děje - logicky pak bude protivná.

    Pravda je, to se musí nechat, že občas do toho vtáhnu někoho jiného. Ovšem ne stylem, že za nima dojdu a zatáhnu je za rukáv - ať to tedy máš do slova, ale stylem, že ony osoby, které do toho všechno byly zapletené, jsou lidé, kteří jsou Hazelinými kamarády - proto je tedy nesmyslné tvrdit, že mám skončit s hrou.

    K emotům - lidé je píšou asi tak stejně často, jako se někdo culí, zubí nebo mumlá. Protáčí oči asi tak každý pátý, šklebí se každý druhý. Baví tě je psát - piš si je, nebudu ti bránit, ale nemyslím, že neurčíš, kdo jsou "mí" nejlepší kamarádi, protože ani jeden z nich proti mě, krom Lilith, která se šklebila nad tím, že Hazel má trest druhý den školy, nepoužil.

    A rada na závěr - pokud se chceš maskovat za slovenčinu, která ti mimochodem moc nejde, nejprve se jí nauč. Tie tam nie si - je bullshit. I malé dítě ví, že se říká já, TY, on, ona, ono - řekla bych, že tak první třída základní školy.

    Žij si blaze, a příště se podepiš, tvoje snaha o kritiku je hezká, ale moc konstruktivní není.

    OdpovědětVymazat
  3. Kdo ví, co je zač, nicméně moc bych nespojoval výraz špatné zlo. Stejně tak může být špatné dobro či vůbec dobré zlo? MGs

    OdpovědětVymazat
  4. O! vin dostala celý odstavec

    OdpovědětVymazat