Nový školní rok

Deníčku,

cítím se zvláštně. Od smrti Eama uběhlo několik týdnů. Po zbytek prázdnin jsem jen seděla na rybách a měla o čem přemýšlet. Proč vlastně zemřel, a proč jsem se na něj vůbec tolik upnula. Fascinoval mě, už jen tím, jak dokázal lidi vést, i když na špatné straně. Někdo by i řekl, že jsem byla já ta, kdo proti němu bojoval, zná mě díky němu strašně lidí, někteří mě nenávidí, jiní jen prostě ignorují. Loňský rok nabral strašně rychlý spád, takže jsem vůbec nestíhala dodělat zkoušky. A když už jsem se zrovna přichystala o prázdninách, pošle mi Barr sovu o tom, že Eam vlastně uhořel. Jistě, že si Cavallero myslel, že mám tahák, takže s Dějinama mám smůlu a musím na opravný test.

S tím, jak jsem hodně rybařila se mi samozřejmě podařilo zaspat odjezd vlaku. Někdo mi dokonce nechal i ruličku s tím, že jsem pako, že nestíhám - jak pozorné. Rychle jsem si tedy zabalila věci a doufala, že se nějak do hradu dostanu. Naštěstí se povedlo. Chtěla jsem si dotáhnout kufry na pokoj, ale zastavil mě Thorinson, že jdu pozdě a ať jdu na slavnost. Vážně super, tahat se s dvěma obrovskýma kuframa přes půlku síně uprostřed zařazování... Kupodivu letos máme docela dost prváků, co jsem tak zaslechla, dvoje sourozence. Což je super, protože tam nebudu s Adamem jediná.

Když už jsem u něj, je prefekt. Horší věc se stát nemohla. Teď mě totiž může komandovat i s tím, že dostanu trest. Dokonce podle jeho slov ho můžu dostat i za nerespektování jeho funkce. Sam už je v 7. ročníku a tak se z něj stal Primus. Přeju mu to. Alespoň budeme mít dobře zabezpečnou kolej proti útěkům prváků po večerce, a tak alespoň neztratíme body. Musím vymyslet, jak dodělám ty zkoušky, protože vážně nehodlám opakovat ročník, i když by mi to v některých předmětech - jako OPČM, kde mi prostě nejde točící se formulka - možná pomohlo. Ale to bych nemohla do Prasinek, kam letos můžu poprvé a ušetřila jsem si dokonce 13 galeonů!


1 komentář: