V nouzi poznáš přítele (:


Otevřela se nová Příčná! Je vážně, vážně, vážně úchvatná. Na můj vkus tam bylo až moc lidí, tak jsem se držela spíše potichu a stranou. Ale aby mi to vydrželo nesměl by existovat nikdo jako Eam nebo ten blbeček Adkins. Mám štěstí, že mu Eam zatím nějak extra nedůvěřuje, na hradě se mu pořádně pomstím za to, jak se choval. A to to přitom začalo celé tak nevinně.

Při příležitosti otevření bylo uspořádáno několik soutěží, jedna byla v tom, kdo sní nejrychleji 3 pekáče sušenek. Sušenky mám ráda, tak jsem se chtěla zúčastnit. Ale ten blbeček mi zablokoval cestu. Nejdřív jsem si myslela, že si třeba nevšiml, ale jakmile na mě hodil ten "eamovský" chladný pohled, věděla jsem, která bije.

Ignorovala jsem to a pogratulovala Liz, která vyhrála soutěž o největšího jedlíka. Ukázal se tamm Eam, hodil po mně otráveně sušenku, ale vzhledem k tomu, že jsem byla na Adkinse naštvaná, jsem ho prostě ignorovala. Druhou soutěží byla nečekaně v pití. V tom všem zmatku jsem však sledovala Lil a úplně jsem se zapomněla přihlásit. No co, alespoň pití zadarmo.

V třetí soutěži jsem si sice fandila, ale zrovna moje koště bylo nějaké porouchané a 3x jsem nabourala a spadla. Bylo mi z toho na nic, už jsem si ani nedokázala představit, co všechno se ještě tenhle den může zkazit. Samozřejmě, že to nebyla poslední věc. Postávala jsem kousek od Septima, který se bavil s Adkinsem a ještě pár lidma. Septimus vyhrál takový hezký kožený kabát, chtěla jsem mu ho pochválit, ale Adkins se na mě vrhnul s tím, že co se pletu do cizí konverzace. A to jsem si myslela, že Septimus je kamarád. Očividně není, protože kdyby byl, nenechá se zmanipulovat těmi hlupáky.

Raději jsem přesla na druhou stranu, ale Adkins pusinku nezavřel, začal o tom, jak moje matka ví, z jaké polohy se rodí nejošklivější holky, jak jsem pitomá, a že on je vlastně ten nejlepší a umí ve 13 letech věci, o kterých se mi ani nezdá. Zvláštní, že se tedy nepřidal ani jednou k soubojím, ať už formálnímu či ne. Hned na hradě si ho podám.

Co se mi líbí, je, že jsem poznala, na čí straně je Vin. Sice nás bylo míň, ale i Lou se nelíbilo, co mi Adkins řekl. Eama to očividně popudilo, jsem za to ráda, protože věřím, že pro něj byla Vin důležitá. Minimálně jako kamarádka. Nicméně se mi bude hodit, je hodně šikovná a ono se ve výsledku vyplatí být v menší skupince. Tisíce následovníků jsou sice super, ale nevím, jestli bych byla nadšená z toho, že mi velí takovej blbeček jako je Eam.

Bylo super, že se mi Adkins smál, že se poslední soutěže ani nemusím účastnit. Na to, kolik tam bylo lidí, jsem skončila třetí společně s Marry a před námi byli pouze Gina a Rosa. Musela jsem se smát, když pán, který nám soutěže zorganizoval prohlásil, že ostatní nebude zahanbovat. Bylo mi líto Eliz, Lil a Willow, ale ty si užily výher zas jinde. Dostala jsem 5 galeonů za 3. místo, což považuju docela za úspěch. Hned jsem Lil pozvala na zmrzku, kam mě jako rozptýlení dotáhl Adam. (A jo! Konečně se taky ukázal!!).

Nakonec to byl super den, už vím, kdo si hází jen namachrovaný ramínka a hraje si na Eama a komu můžu věřit. Ačkoliv těch lidí je málo, věřím, že si udělám nové Oběti a projekty, a projekty poštvu proti němu. Jak jsem řekla, jednou ho zničím!


„Smyslem života není zůstat ve skrytu, smyslem života je být milován i nenáviděn.“

1 komentář:

  1. Jako přihlížející slovního souboje musím říct, že jsi v něm trošku pohořela a možná by také neškodilo trochu té vlastní kritiky, ale jinak psáno hezky-chválím :)

    OdpovědětVymazat