Dobro nebo zlo?


 Vin, Eam, John, Annie ... V hlavě mám tolik jmen, až to pěkné není. Zase jdu spát s tím pocitem, že se zítra ráno neprobudím. Trénovala jsem chvíli výpady s mečem. Pořád je však těžkej a není to nikdo, kdo by mě s ním naučil zacházet. Gian sice říkal, že mě vyzbrojí, ale včera se v Kotli ani neukázal. Stejně jako Adam. Pěkně na mě kašlou! A to se mně vůbec nelíbí. Získala jsem však novou kamarádku - Vin.

Vin, která byla s Eamem, tu Vin, která stále věří, že mučení nic není, ale zároveň tu Vin, která chce být proti Eamovi. Dokonce mi sama i navrhla, že uděláme armádu. Nevím sice, kde hledat, protože Eam je vzorem pro všechny, kdo nemají rádi pravidla, pro všechny ty zlé. Mám z něj strach, neskutečnej. Naštěstí mám pokoj s Lil, je nadaná, je to Zmijka a je fajn. Je to tedy sice jen budoucí druhačka, ale vím, že za mnou bude stát, děj se co děj.

"Jaké zlo budete tolerovat, záleží na tom, po jakém dobru toužíte."[R. Sennett]

S Vin jsme vymysleli plán, teda plán. Dá se říct, že je to nápad. Zkusila jsem lístek ukázat Kris, stála vedle ní i Annie. Nechápu proč, ale Krist řekla čas a den nahlas. Teda, teď už mi je jasné proč. Později jsem viděla Annie bavit se s Johnem. Je to jeho jasná špehka. (pozn. špehka není asi správně, mně se to slovo líbí, a Hazel ho prostě používá :D). Ještě, že Vin jede ten den do Egypta, mohla bych zkusit zjistit, zda na setkání někdo dorazí, teda krom Johna, který bude chtít být za hrdinu a prásknout to Eamovi. Nicméně asi dále zůstanu u lístečkování. Je to dobrý způsob komunikace.

Když se přesnu od Vin, nelíbí se to Eamovi. Vypadal rozčíleně, když to zjistil - teda spíš viděl, že  se s ní bavím a něco jí říkám. Něco, co jde proti němu. Vrhnul mi figurky ze šachovnic do obličeje. Au! Naštěstí u toho byla Liz a Will tak si netroufnul udělat něco víc. Pálila mě trochu tvář, ale řekla jsem raději, že jsem v pohodě. Podle Liz je Eam dementní - souhlasím, ale stále nevím, jak se ho zbavit. To mě děsí nejvíc. Jdu prakticky sama, občas získám spojence, ale rychle utečou k němu, na někoho silnějšího a mnohem nebezpečnějšího. Občas přemýšlím, zda by prostě nebylo jednodušší se mu vydat na milost. Chci ho zničit, strašně moc. Ale každý plán mi zkazí nějaká maličkost, lidé mu věří, ať už jsou moji kamarádi - jako Lou, nebo ne.
"Člověk není stvořen pro porážku. Člověka je možné zničit, ale ne porazit." [Ernest Hemingway]





3 komentáře:

  1. "Jaké zlo budete tolerovat, záleží na tom, po jakém dobru toužíte." - Eam Vein
    Tímhle si získám další lidi :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, přesně tahle věta, se mi v tom článku dost líbí. :) SS

    OdpovědětVymazat
  3. Ne, že bych vám nefandil ale,
    Člověk není stvořen pro porážku. Člověka je možné zničit, ale ne porazit.- Mějte na paměti, že Eam je taky jenom člověk :)

    OdpovědětVymazat