Sourozenecká láska

Deníčku,

ten Adam mi leze tak na nervy! Strach. Chápu, že má o mě strach, ale vždyť mi není pět. Trénuju každou minutou, vyčerpává mě to, ale zatím to zvládám. Už jsem začala i normálně jíst. Ráno jsem se šla projít, došla jsem až na kolej. Potkala jsem Andyho, byl nějaký pobledlý a strašně ho bolela hlava. Ještě se musím přeptat Katherine, co se vlastně stalo!

Potácím se poslední dny nějak po hradě. Sem, tam, sem. Byla jsem ve Vodě. John prý bude zjišťovat nějaké další info. Zvláštní, po zbytek dne si mě nevyhledal. Mluvila jsem s Eamem. Na chvíli. Omluvila jsem se mu. Ty jeho gesta mě děsně rozčilují, Jak si asi pak mám připadat v klidu a hrát svojí roli? Pořád si mě přeměřuje pohledem. K nevydržení.

Naštěstí Vin byla docela milá. Dobře jsme si zabojovaly, a dokonce jsem jí i párkrát popřála štěstí. Ptala se mě, jak se naučí otáčecí kouzlo, tak jsem jí to vysvětlila. Dokonce mi sama, možná i nechtěně, odpověděla, že má něco s Eamem. Řekla ne, ale bylo očividné, že lhala.

Na tu scénu s Eamem by se dalo navázat to, že mě Gian odnaučí emoce. Teda.. Spíš mi vysvětlil, jak je potlačovat. Stejně mě furt hlídá. Dneska jsem také poprvé někomu držela dýku u krku. Problém je, že by mě asi ta Eamova armáda nenechala jeho vůdce zapíchnout. Adam se na to vůbec netvářil. Má strašně keců. Pro uvolnění nervů jsem mu napatlala dort na obličej. To bylo fajn! On to asi tak nebral, netvářil se nadšeně.

Taky se objevila Lilith, ptala se na novinky, ale stejně se dneska nic moc nedělo. Alespoň jsem si odpočinula, to jsem zas na druhou stranu ráda. Zítra s Mattym musíme vymyslet pořádnej plán, dneska na to nebyl ani tak nějak čas. Jedno je však jasné. Adam se musí držet v ústraní. Neví to, ale i já mám o něj strach, mnohem větší, než o sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat