Hajzl Hazel aneb jak zničit Eama

*Před psaným zápiskem je několik přeškrtaných řádků, směsice krve a slz*

Deníčku,

něco tak hrozného, jako tohle, jsem ještě nezažila. Mám vztek! Nechápu to, mělo to všechno vyjít.
Ráno jsem se stavila na trénink, nikdo tam nebyl, ale to nebylo důležité, protože jsem stejně potřebovala Gianovi sdělit plán. Teď už vím, že jsem možná nemusela tolik spěchat. Mattyho jsem potkala na soubojáku, který byl pro celou školu v rámci soutěží. Seděl vedle mě, a když jsem s ním prohrála souboj, naskytla se skvělá sitauce mu sdělit plán. A to si ničeho nevšimla třeba ani Vin.

Zbytek dne jsem se potulovala po hradě, zkoušela se naučit točící kouzlo, a tak různě. Když jsem došla ke klubu, nikde nikdo nebyl. Šeptací kouzlo je fakt zlo, málem jsem omdlela strachy, když jsem přes míle daleko slyšela Eamův hlas v mém uchu. Šla jsem tedy na schody s nadějí, že tam potkám ostatní, když ještě nedorazili. A hle! Najednou tam byli. Teda, zatím jen Gian a Adam. Problém byl, že nás Eam slyšel ještě předtím, než jsme začali. Pošeptal mi, že zemřu, vrhl na mě nějaké kouzlo a zmizel. Zaklínadlu jsem se vyhnula, naštěstí.

Zanedlouho přišel Matty. Byla jsem děsně vyděšená, lítala sem tam. Pak jsem ho odtáhla k Jamieho kabinetu, jak chtěl Eam. Myslela, jsem, že když ho párkrát bouchnu, Eam se objeví. Furt se neukazoval. Kopla jsem tedy kolenem jemně Mattyho do břicha. V tu chvíli se tam mihl Eam, nevím, jestli něco říkal, poslala jsem ho k zemi a  do chvíle na něj Gian hodil pásku. Seběhla se bitka, bylo to děsný. Eama mi bylo dokonce i líto, jen jsem to nedávala znát. Ke konci, když všichni ostatní byli v bezvědomí - ano, připletla se do toho Vin a Sally s Amaiem, jsem měla co dělat, abych nebrečela. Naštěstí na to nebyl čas. Objevila se tam Kath, a poradila nám, ať je zavřem do nějaký místnosti. Adam s Gianem tam všechny odnosili, až právě na toho Eama. Ten se pěkně vzpouzel, byl příšerně rozčílenej a ve tváři absolutně rudej. Gian ho proto prostě nějak do těch dveří dokopal. Praštil se několikrát, chtěla jsem ho zvednout, ale kopnul mě do břicha. Bolí to ještě teď!

Nechápu, k čemu to bylo, když jsme se ho nezbavili dřív, než stihla přijít Vin a další děcka. Taky nechápu, proč na ně kdosi seslal to bezvědomí. Mohli jsme jim alespoň sebrat hůlky. Takhle budu po smrti hned *opraveno na pátek* nebo...ne vlastně hned! Prostě až mě Eam spatří. Nebo Vin, nebo kdokoliv. Jen musím poprosit Willow, aby mi nosila jídlo. Mám strach. Celý to bylo strašný selhání! Neměla jsem se do toho vůbec pouštět *pár kapek slz* Ne! Neměl Eam mlátit Mattyho, neměl vůbec zařizovat ten spolek. Škoda, že je na jeho straně tolik dobrých lidí.



4 komentáře:

  1. haha, zabiju vás všechny!!! :P :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hazel ja věděl že sem tě tam včera slišel. Ty a ti tvi kamaradičci ještě budete trpět.

    OdpovědětVymazat
  3. To Eam: Nemůžu se dočkat ^^ xD
    To Anonymous Nr. Two: Zrovna tebe se tak bojím :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych se víc bála těch chyb :D

    OdpovědětVymazat