Přátele si drž na blízko, nepřátele ještě blíž

Milý deníčku,

musím absolutně vynechat všechny ty okolní informace, děje se něco hrozného  divného  neuvěřitelného! Jmenuje se Eam. Ne, deníčku, nejsem zamilovaná. Mám strach. Teda, ne přímo strach, je to.. nevím, jak to vyjádřit. Ale začněme od začátku.

Začalo to náhodou ve středu. Šla jsem jako obvykle do Vody, sednout si s knížkou. Přišla jsem tam, byl tam úplně zvláštní obdélník z křídy. Zanedlouho přišla Vin, pak John, pak Lou, vlastně teď už znám všechny jménem, jsem totiž hrdou členkou Eamovy armády - a ano, říkám tomu tak, přijde mi to na místě. Seznámila jsem se tedy s obsahem a John řekl, že mě klidně přijme.

To bych však nebyla já, abych nechtěla rovnou povolení od slavného Eama Veina, od toho, o kterém mluví celý hrad. Potulovala jsem se tedy dost dlouho na to, abych ho potkala, bohužel se mi stalo pár nepříjemností. První bylo, že mi Andrew řekl, že ho Eam topil a ještě mu vzal sovu! No dobrá, sovu bych přežila, ale topení? A to s tím jako nikdo nic nedělá? Chudák, bojí se teď pomsty za nějaký trest, co měl prý Eam dostat. Druhou, absolutně nepřijatelnou věcí bylo to, že zmlátil Mattyho. Mého jediného kamaráda z ročníku - tedy předtím, než jsem se dostala do toho spolku.

Večer se mi konečně poštěstilo, vyzval mě na souboj. Shodou náhod jsem mu jednou ze tří tu hůlku vyrazila, chtěl mě vyhodit, ale přesvědčila jsem ho. Divím se, že i někdo tak malej jako já, to zvládnul. A tím nemyslím věkem, ale výškově. Je oproti mně strašně obří! Občas z něj jde strach.
Samozřejmě jsem v té jeho skupině jen proto, abych to mohla rozvrátit. Zatím jsem mluvila s pár lidmi přímo, s Lou, která mu však něco šeptala. Musím jí trochu připomenout, že s tou smrtí mohl mít klidně něco společného taky. Původně jsem o pomoc požádala Giana, v té chvíli už byl s Mattym. Pohádali jsme se, skončilo to páskama, a tím, že nás Darius vykázal z takový zajímavý místnosti, která dneska byla už  zamčená. Vůbec tedy nevím, jestli na něj mohu ještě spoléhat.

Dnes byl pohřeb, ano Jacob Klemment zemřel. Eam tvrdí, že s tím nemá nic společného. Nevěřím mu, ne po té diskuzi co jsme ve Vodě měli, když odešla Vin. Je strašně namyšlená a hraje si na nejlepší. Asi to odkoukala od Johna. I když toho tolik neznám. S Eamem se snažím bavit, kdy se dá. Musím odlákat jeho pozornost. Napadlo mě, že možná i s Vin se začnu bavit více, musíme je dostat od sebe. Už jsem to slyšela od více lidí, že díky tomu jsou vlastně ostatní ještě s nimi. Potřebuju sehnat bráchu, hodil by se, obzvlášť poté, co se naše noční konverzace vyostřila natolik, že na mě byla použita výhružka. Je starší, než je on. Řekla bych, že ten až se všechno dozví, líbit se mu to nebude.

6 komentářů:

  1. Pokračuj dál v psaní a Vein je prostě Vein toho asi nic nezmění těším se na další zprávy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšu jak se mi to zrovna líbí, ono v "deníku" spousta věcí není, ale tohle se mi zdálo podstatné zmínit.. :D Ale děkuji :)

      Vymazat
  2. Nice článek :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kvůli čemu jsou lidi ještě s nima? :D

    OdpovědětVymazat