Jak plynul čas

Milý deníčku,

neměla jsem na tebe vůbec čas. A to už byl Halloween. Nejnudnější akce z celého školního roku - pokud nepočítám loňský Silvestr. Vždycky se tam sleze celý hrad a hraje hlasitě hudba. No katastrofa! Člověk už si ani v klidu nemůže číst své knížky. A to jsem si jich letos koupila hned šest!

Nicméně - zkoušky mám hotové, tedy krom Obrany, tu jsem si musela odložit. Zdá se, že ani profesoři nestíhají, ale prof. Carrington u které zkoušku budu dělat je strašně hodná. Taky už mám první známku. Z formulí jsem dostala Véčko! Což je super, protože jsem pokazila jedno kouzlo, ale ono má ve výsledku stejný účinek, takže to je fajn.

Bojím se trochu lektvarů, neboť jsem stihla zkazit Bezesný spánek na první pokus a povedl se mi teprve na druhý. Adam mi tam překážel a ještě mě rozptyloval. Pche! Pak se nemůže divit, i když jemu vysvědčení rozhodně neukáže. Furt se vytahuje jak ON měl samá V, když byl taky v prváku.

Astronomie je stejně nudná jako loni, ačkoliv už mi jde po minulé hodině trošku lépe rozeznávat planety od sebe. Taky jsem tam potkala Lucase. Je to jeden prvák a je od nás z koleje, je docela fajn a je s ním i sranda. Jen je škoda, že mu nejspíš nejde sbírat body, stejně jako mně, protože zatím nevyhráváme pohár. Pravda, jsme silně oslabení.

V druháku jsem například jen já a Matthew Pierce. Jenže toho už jsem taky neviděla věky. Dokonce ani na hodinách zatím nebyl. Pamatuju si, jak jsme loni byli strašně aktivní a chtěli literaturu navíc. Hm, kde je toho konec. Ve třeťáku je snad jenom Leia, které ještě musím vrátit knížku, až jí potkám. Půjčila mi Pouta krve, ale taky jsem jí neviděla už od začátku roku.

Ale ještě krátce k tomu Halloweenu. Gian mě přinutil se tam ukázat, tak jsem si zkoušela najít kostým, jelikož to byla jedna z "her", kterou pro nás učitelé připravili. Našla jsem jich několik, ale vždycky jsem nemohla unést doplňky. Chápu, že na královnu jsem mladá, ale kytara mi byla líto. Nakonec jsem se rozhodla jít za Vikinga - jo přesně ten kostým co jsem v létě našla v lese. Bylo to fajn, brášku jsem málem shodila mečem, jeho výraz byl k nezaplacení.

I když sám vypadal jak mozkomor a proti těm se bránit musím ne? Gian na sobě měl kostým, no kostým. Měl masku se závojem a takové zvláštní kalhoty a boty. Tričko? Kdeže. Alice šla za ohnivého mága a přišla s tím klukem, co se s ním už v létě líbala v Kotli. Měl na sobě hedvábné šaty a vypadal vážně směšně. Učitelé nám zahráli divadlo, chvíli jsem se snažila bavit se s ostatními, ale nakonec jsem to vzdala a šla si číst do klidu společenské místnosti.

Na závěr večera mě pobavila Jul, která si spletla Kirila s někým jiným a snažila se ho vyhodit ze spolky. I když chápu, jestli jí provokoval přidala bych se taky. Ale na to jsem už unavená. Už se nedotáhnu ani do postele, takže zdá se, že dneska spím v křesle u krbu.

Žádné komentáře:

Okomentovat