Zbytek roku a prázdniny

Milý deníčku,

po Vánocích začalo vše nabírat obrátky. Tedy, alespoň pro ostatní. Já se zabrala do knih a přečetla vše, co se dalo. Pohár vyhrál Mrzimor, bohužel se musím asi začít příští rok víc snažit. Co mě děsí jsou ovšem zkoušky. Nemám hotovou ani jednu. Ale James říkal, že to prý jde dodělat i na hradě, což je super, protože alespoň přes prázdniny můžu v klidu trénovat.

Taky se ukázal Adam. Nejprve jsem ho chtěla zaškrtit, ale prý byl přes půl roku u Munga. Snad už bude v pořádku, chyběl mi (až na to věčné poučování). Byl zase s Gianem, s kterým jsem se opět pohádala ohledně mého vkusu na oblečení. Jak typické. Jediným bodem k dobru bylo, že mi daroval boty a koupil takovou krásnou čapku. Prý jsem trés trés chic. Nechápu, co to znamená, ale nejspíš něco hezkého.

Adam mi musel vysvětlit, co je to sex. Docela mě mrzí, že o tom nemůžu prý s nikým mluvit, protože to je, jak kdybych říkala, co dělám na záchodě. A to se neříká. Okolo Giana se motá Alice, nechápu, co na něm vidí, když je tak příšerný, nicméně Oběti a Projekty se zase začínají rozjíždět. Už začínám trénovat, těšm se, co z toho bude, i když Adam asi nadšený nebude, sama jsem trochu vyděšená, ale to se určitě zlepší. Mám talent.

Žádné komentáře:

Okomentovat