Vánoce jsou tady

Milý deníčku,

je to boží! Všude je sníh a Vánoční atmosféra. Pořád nemám dočtená Pouta Krve, protože jsou strašně dlouhý! Ale proč jsem nadšená? Má to několik důvodů.

Prvním je atmosféra, sníh, stromečky a dárky. Už jsem první dostala od Ammy a Linnet. Strašně se těším, až si ho prohlédnu, navíc mám alespoň obálku. Druhým je černý zdobený kotlík, který jsem vyhrála na trzích v tombole. Matthew mi bude závidět, protože mám teď určitě beztak hezčí než on.

Druhým je to, že jsou Vánoce, a jak nám slíbila profesorka Strawberry, můžu se nastěhovat k Daisy! Kde už vlastně bydlím, protože má klíček a volnou postel. Taky od ní jsem vlastně dostala dárek, je úplně suprovej, ve velký krabici a dokonce i knížka se vzkazem. Fakt mě to dojalo, protože to byl ten nejlepšejší dárek!

Třetím jsou trhy, kde jsem si koupila krom jiného šaty, sice mají křivé švy, ale jsou fantastický, protože jsou celé černé a mám k nim fialové boty! Prý jsem malá roztomilá princezna! Pche! Kdyby alespoň ne roztomilá. Musela jsem si kvůli tomu i rozcuchat vlasy.

Jinak se nic extra neděje, lektvary mi jdou, už jsem dohnala celou třídu, i když mám jít v plánu po Novém roce zase začít vařit. Matthew se pořád culí na Sarah, jsem zvědavá co z toho vznikne. A taky musím do knihovny, protože knížky už mám dávno přečtené.

Tak hezké Vánoce deníčku, Adam je sice zmetek, že se pořád neukázal, ale zvládám to tu i bez něj, naštěstí!

Žádné komentáře:

Okomentovat