Halloween, knížky a Matthew Pierce!

Už pár týdnů jsem neviděla bráchu. Je to škoda, protože třeba by mi taky prošlo být po večerce venku a jen tak si lítat po hradě jako Mattovi! Ani by mi to nevadilo, jasně je s Kath, ale i tak o něj mám strach, i když ho po dnešku fákt nemůžu vystát!! Byl na mě pěkně hnusnej, asi 3x mi řekl Hajzle a ještě mě po formulích úplně ignoroval. Ale alespoň jsem se seznámila s Linnet. Je fajn, ačkoliv chodí do Mrzimoru, takže, kdyby se někdy objevil Gian, stejně by mi to neprošlo. Ale ten tu taky není.

Mám jen knížky a tebe. Půjčila jsem si dneska další dva tituly: Teorie hůlek a něco o Obrazech. To jsem ještě nečetla. Bohužel jsem si musela půjčit i učebnice, protože jak jsem řekla, Adam se už pár týdnů neobjevil - bůh ví, jestli je vůbec na hradě, když teď každého unášejí - a tak jsem si nemohla půjčit víc. Ale ještě u regálu jsem si přečetla Příběh Tří Bratří, který končí moc krásně. Jsem sice holka, ale třeba taky budu nejchytřejší z naší rodiny! Teď, až dopíšu to co mě momentálně štve, zase půjdu číst Pouta Krve. Půjčila mi je spolubydlící, která mi pomohla i s učením kouzel.

Byl taky Halloween, ale nějak jsem nastydla, a tak se mi vůbec nechtělo z postele. Ani na létání. Dneska paní profesorka Orwell říkala něco o esejích, ale pak jsem jí přestala poslouchat, protože mi Matty řekl ještě jednou Hajzle, a tak jsem ho jen tiše posílala k čertu. Ale co už. Jednu výhodu to má, nemusím se teď bavit vůbec s nikým.

4 komentáře:

  1. Změň konečně ten font. Nedá se na to ani koukat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nečti a někdy odhal svou identitu milý Anonyme :))

      Vymazat
  2. Když si čtu tvůj dení tak mě bolí oči:( moc světla!!

    OdpovědětVymazat