Noční můra jménem Gordon Alert

Milý deníčku,

tak jsem se k tobě zase dostala! Je tu tolik lidí a takovejch super věcí. Znám se už s Chris, Danny, Vin, Cari a Simonem a Mattym. Samozřejmě, když nepočítám Kath a Giana, protože ti už jsou starší. Hned druhý den, kdy jsem se byla ochotná vykopat z pokoje od Iluzionery (ta nejlepší knížka vůbec) jsme měli dvojhodinovku lektvarů. No páni! Máme na to Alerta. Ten je táák příšernej. Furt jenom ječí. Docela ho obdivuju za to, že mu vydrží hlasivky. Strhnul ale Mattymu dva body za to, že neměl kotlík, což je pěkně nefér! Jsem zase nastydlá, ale ono to je teď fuk, protože na naší škole jsou beztak bystrozorové, alespoň můžu v klidu nerušeně trénovat.

Sice neznám žádná kouzla, ale zítra máme formule a obranu! Už se na to nemůžu dočkat!! Konečně budu umět víc, než ovanutí ostatních a nebudu jako Okurka! Vlastně, když jsme u toho Alerta, je taky pěkně sprostej. Celou sobotu jsem totiž strávila hledáním místa, kde bych si v klidu mohla číst a trénovat ty iluze. Už umím sovu a slípku, což je super, protože nevypadám až tak úplně nemotorně. Když jsem konečně našla místnost a lehla si, ozvala se rána jako blázen. Běžela jsem za ostatníma, a ten krásnej diamant, který jsem viděla nedávno, při procházení hradem, byl pryč! A byla tam krev!

No, já myslela, že omdlím. Bylo tam strašně lidí, úplně strašně moc. A bylo to... Všichni pobíhali a křičeli, někdo šel za paní profesorkou Senter, pak se tam přihnal Alert. Měli jsme za úkol najít někoho, kdo vypadá podezřele. Nelíbil se mi celou dobu nějaký chlápek, no Vin mi tam kazila plány, ale nakonec mě odvedl až ke spolce. Zdá se, že jsem se zmýlila. Nicméně! Brácha jsem už pár dní neviděla, a od té doby, co mi ukázala Chris zkratku do vstupky a chytila nás Ay, už taky tolik nemám strach, po něčem pátrat i po večerce.

Šla jsem tedy oblečená - no uznej sám deníčku, přece nebudu pobíhat po hradě v noční košili - zkoumat dál. Narazila jsem u Nebelvíru právě na Cari, kterou jsem ten večer potkala tak 3x. Stála tam s nějakým klukem, vlastně Simonem. Zrovna se bavili o tom, jak jim Alert strhnul body. Grr. Zpropadenej profesor!! Chvíli jsem tam stála, jako tykev, tedy spíše okurka a pak jsme šli na záchody. Když tam Simon navrhl, že si půjdou pro whiskey, stále jsem nepochopila, co tím myslí, a on mi řekl, že jsem tupá! Pche! Já nikdy nebudu tupá. Vrátila jsem se uraženě na spolku, hádanka naštěstí byla lehounká, ale ve chvíli, kdy se ozvalo "slečna", myslela jsem, že omdlím.

Stál tam Alert. Prý, že co jsem dělala venku. Nevěřil mi záchod, což fakt nechápu, protože jsem tam fakticky byla! A nechápu, co je špatného na tom, spát v hábitu, je měkoučký a když se do něj člověk zabalí, není mu vůbec zima! A přece nepůjdu bosa. No, k mé smůle mi strhnul 4 body. Může se těšit na lektvary, bude koukat, co člověk, co nemá na pyžamo, uvaří za dobroučký lektvar!

1 komentář: