Oběti a projekty

Adam se vrátil! Mám z toho děsnou radost, i když jsem nemocná. Teda, ráno jsem měla horečku. Peter mi dal krásný chlupatý kabát! Jen škoda, že musel tak náhle odjet. Zdá se, že z toho Gian je dost špatný. Dokonce trvdil, že pil, i když já to nechápu. Broskvový džus jsem pila už párkrát, a nikdy mi z toho nic nebylo.

Ten Gianův úkol pokračuje dobře, i když se to Adamovi vůbec nelíbí. Jenže tomu se nelíbí víc věcí. Včera jsem poznala třeba úplně fajn holku. Carrie! Chtěla půjčit hřeben, protože se jí zacuchaly vlasy. Nechápu proč, Adam byl pěkně naštvanej, když jsem mu ten hřeben vracela. A to ho ani Carrie neměla!

Carrie. Je to fajn holka, jo to už jsem psala. Ani nevím kam chce, z jaké je rodiny, ale vím, že to bude určitě projekt. Až Giana potkám, musím mu to nahlásit. Už mám 3 kandidáty, třeba uspějí. Gian byl celkově veselý. Poté co se napil toho džusu, ptal se mě jestli jsme spolu s bráchou spali. Jasně, že jo! V pokoji, jako malé děti. Nechápu, jak myslel to jiné spaní. Musím se ho zeptat, až v okolí nebude Adam. Ten mě totiž poslal spát. Ach jo. Prostě starší bráška se vším všudy.

2 komentáře: