Gianbattiste Chiavelli aneb jak se dostat do "S"polečnosti

Člověk, který má absolutně divný styl. A je děsně, ale děsně panovačný. Jistě, vidím v něm autoritu, ale štve mě. Prý, že nemám vkus. A musí mě převychovat! Pche! Mě si bude vychovávat jedině Adam.

Naštěstí je tam Peter. Pořád mi nevysvětlil tu 69, ale na tom nesejde. Má mě rád a zastává se mě před Gianem. S Gianem se totiž pořád hádáme. Neschvaluje mi kamarády, i když Peter říkal, že to záleží na mně, s kým se budu kamarádit. Myslím si to také.

Dostala jsem podmínku. Musím mu udělat seznam "Obětí a projektů". Vůbec se mi to nelíbí, ale to ještě neví, že to obrátím proti němu. Udělám si vlastní přátelé, nezáleží na pokrevní příslušnosti ani na vkusu. Dám na Peterovy rady. Budu se řídit vlastním rozumem. Jsem na to chytrá dost.

Ostatně, říkala mi to i Daisy. Daisy Cambell. Chodí do Havraspáru a je s ní docela sranda. Nabídla mi, že můžem bydlet spolu v pokoji. To by bylo vážně super, protože bych nemusela bydlet s cizíma! Dala mi taky prut, teda půjčila, ale já ho ještě nevrátila. Učí mě rybařit, mám jí ráda.

Dneska mi s ní ale Gian nedovolil mluvit, a tak jsem se seznámila s Katie. Šly jsme do Visánku, objevily bludiště. Bylo to super. Zmokly jsme, a asi budu nemocná, ale na tom nesejde. Zítra se vrátí Adam, už se uzdravil. Říkal mi to Gian, ještě, než mi zakázal se obléct hezky, tedy podle něj lacině.

Katie pochází ze smíšené rodiny, ale je chytrá. Našla cestu z bludiště a pak jsme se schovaly v jakémsi "sušícím domku" u Ohně. Chtěla jsem se ještě vrátit, ale usnula jsem na pokoji. Gian může jít k čertu. Dokud se nevrátí Adam, neznám ho.

Žádné komentáře:

Okomentovat