2000? Jakože cože?


Milý deníčku,

není vůbec čas do tebe psát. Už máme leden. Gian má dneska narozeniny. Dala jsem mu užitečný dárek, ačkoliv jeho pohoršující kecy o tom, co s mým bratrem bude dělat, mi stihly zkazit i ten zbytek dne, který mi po dlouhém dni učení (naštěstí bylinky odpadly!), zbyly. Rozhodla jsem se, že zase začnu psát, docela mi chybí, se někam vypsat, a teď, pár dní po Silvestru na mě dopadla kompletně znovu depka z toho všeho. Ačkoliv  se mi Adam omlouval, a tvrdí, že je to Daisy vina, nemyslím si, že je to tak úplně pravda. Ale vezměme to podle abecedy.

Adam - Skoro to vypadá, že spolu zase nevycházíme. Snaží se chovat strašně otcovsky. Pokouším se ho dát dohromady s Daisy, alespoň aby si spolu promluvili. Možná to byl ten kámen úrazu a důvod, proč mě celý Silvestr ignoroval. Škoda, že jsme se tak míjeli, prošvihla jsem i zasnoubení Kath s naším druhým kolejním. Strašně jim to přeju! Ještě, aby Havraspár vyhrál pohár, a bude to dokonalé. No, nicméně vypadá to, jak to vypadá, ale Adam je pro mě tenhle rok neskutečnou oporou. Pomáhá mi s úkolama, učením, radama, jak být hezká, ale i s tím, co nosit. Nebo se o to alespoň snaží. A taky se mi hodí to, že má přístup ke Corvovi, i když toho, chudáka, za chvíli strhám.

Amai - Když nad tím tak přemýšlím, je docela milý. Vin ho zasvětila do našeho programu, plánu, klubu (?), díky čemuž se často potkáváme. Většinou spolu prohodíme jen pár slov, což je škoda, ale alespoň mě nechce, jak před dvěma lety - páni, to už jsou to vážně dva roky? - zabít. Pozitivum číslo jedna. A abych nezapomněla, má hezký úsměv!

Alice - Stala se z ní. Hm, jak to napsat slušně. Arogantní slečinka, co si myslí, že může vládnout galaxii. Začala se oblíkat obdobně bláznivě jako Gian, což se mi rozhodně nelíbí. Nechápu, proč zrovna Mattyho musí kazit. I když ten má ji, Kath, Lucase a celou tu jejich prapodivnou rodinku. Je škoda, že na to, jaké jsme byly ještě předloni kamarádky, teď spolu prohodíme sotva pár slov.

Daisy - Moje milovaná spolubydlící! Vrátila se! Po dvou letech je zpátky. Možná proto je na ní Adam tak strašně naštvanej, ale kdo by na ní dokázal být naštvaný? Naučila mě správně použít pudr a řasenku, dokonce mi půjčila i push-up podprsenku. Jen je škoda, že se opila. Byla to moje vina, i když ona tvrdí, že za to může Adam. Neměla jsem se do toho plést. Ale, závěrem. To objímání pod úžasným ohňostrojem a táhnutí do hradu, tedy částečné, poté co mi Adam zašeptal, že budou s Gianem na baru (kde nebyli), bylo fantastické.

John - Vážně se deníčku divíš, proč mám Johna zmíněného v mém deníčku? Přišel za mnou, na začátku léta, kdy jsme s Vin chtěli stavět hrob. Vlastně už na hradě se mi omluvil. Chtěl být, věřil bys tomu, kamarád. Také jsem tomu nevěřila, nicméně tomu tak je. V Prasinkách mi dokonce dal i napít zahřívacího lektvaru, poté, co jsme se asi hodinu nesmyslně špehovali v padajícím sněhu. Jen škoda, že na Silvestr se neukázal. Chtěla jsem ho poprosit o tanec, třeba by se vytáhl.

Gian - V posledních týdnech někdo, na kom stojí moje celá existence. Pomohl mi se šperkama na ples, stále mi sice kecá do oblečení, ale ačkoliv Adam si mě ani pořádně neprohlídl, byl to on, kdo ze mě udělal ten večer takovou nádhernou osobu. Sama jsem se tomu dost divila. Ty perly byly nádherné, byť u stolu s opilou Daisy na nic.  Když jsem u toho, vyhrál s Adamem taneční soutěž. Je jasné, že musel být královnička. Je škoda, že nestihnu jeho oslavu narozenin. Prý v duchu světců a hříšníků. Hm, možná je dobře, že máme ten projekt na Přeměny.

Lilith - Fialové vlasy, bílé zuby, dokonalý úsměv. To je naše Lil. Na Silvestra jsem jí viděla jen krátce, přesto mi její přítomnost udělala radost. Sice už delší dobu nemáme naše Sesterstvo kloboučnic, vlastně ani Elizabeth jsem tenhle rok snad ani neviděla, nicméně vím, že tu pořád je. Kdykoliv bych jí potřebovala, ona tu bude. Což je fajn, jelikož nevím, zda to tak mám u všech lidí, kolem kterých se točí můj svět.

Matty - Jak lépe poznat, že jste něčí dobrý kamarád, než v potížích. Matty se nějak pohádal s Alice. I když mu jí nepřeju, jelikož by měl na tisíckrát lepší holku, než zrovna ji, nepřála jsem si, aby kvůli ní byl smutnej. Naštěstí jsem si s ním delší dobu povídala na přídi a zanedlouho Alice přišla. Na konci večera se drželi za ruce, tak to vypadá, že to dopadlo dobře. Jen je škoda, že se se mnou skoro vůbec nebaví. Pak se nemůže divit, že ho urazím, ve chvíli, kdy se dozvím, že Alice chodí s Mattym jen tak z doslehu náhodou. Taky mi to nemohl říct on.

Vin - Nevím zda za to může to, že opakuji ročník, ale s Vin vůbec nejsem v kontaktu. Strašně mě to mrzí. Nemáme na sebe čas, jelikož i rozvrhy pracují proti nám. Dala mi sice klíček od klubu, ale nemám tam ani čas zajít. Asi si vážně budu muset pořídit sovu, abych jí mohla častěji psát, alespoň to. Přes léto, alespoň přes ten začátek a následovně i v nemocnici, zůstala mojí dobrou kkamarádkou. Třeba nám letošní prázdniny vyjdou k tomu, abychom konečně postavily Eamovi nějaký ten pomníček. Obyčejný křížek by mohl stačit, i když se obávám, že ho Gian hned zničí.

Páni, takových popsaných stránek. Sama tomu nemůžu uvěřit. No, tak já snad půjdu zase zpátky k vymýšlení esejí do všech možných přeměn, protože takhle se za chvíli totálně setmí a já už uvidím i s rozsvícenou hůlkou prd. A neboj deníčku, slibuju, že budu psát častěji.


Tvoje Hazel.

(pozn. red.: Adam je ten nejúžasnější bráška pod sluncem! ♥ a vůbec ne záporák, jak si chudáček myslí :( :D)

8 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Adam si právě nemyslí, že je záporák, to ho tak jen Hazel vykresluje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ono to je těžký. Krom posledního se vždycky hádali! :D A ve chvíli, kdy má popisovat Silvestr, je jasné, že bude záporák :P Daisy, neDaisy mohl se vykašlat na soutěž a pokecat se sestřičkou! :D

      Vymazat
  3. Jsem ráda, že ses inspirovala :D Jen to nemáš moc podle abecedy, ale to je fuk. :D Hezkej článek :) Měli by jsme se do psaní těch deníků víc nutit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo může tušit, že G je před J .. :DD Ale dík. To měli no, jen na to není moc času :D

      Vymazat
  4. "Arogantní slečinka" tak to mě dostalo xDD Jinak...zápisek moc hezký *taky by mohla zase začít psát, ale nějak se nemůže donutit a stejně její zápisy nebyly moc super*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojoo i Alice začne psát ! :D Musíš :D Hlavně po svatbě to chci víc pohledů na ní :D

      Vymazat
    2. pfff to teda Alice neví...já nejsem tak geniálně nadaná na psaní jak zbytek žvb xD Ale je fakt, že nadpis deníku "už mi tu zase umírají pacienti" by nebyl špatný... :D

      Vymazat